مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-12سياسي

رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیوند مردم با ولی فقیه و ولایت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست با روحانیون و در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان که در محل سالن کوثر ستاد این فرماندهی برگزار شد، میلاد اخیر پر برکت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت.

وی در این دیدار با قدردانی از تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی در حفظ و برقراری امنیت استان پهناور سیستان و بلوچستان، افزود: خدا را شاکریم که در روزهایی که فضای ایران اسلامی معطر به عطر ولادت ثامن الحجج حضرت آقا علی بن موسی الرضا(ع) است، توفیق حضور در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی این استان را داشتیم.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اهمیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، بیان داشت: همراهی دیرینه و هم دوستی فرمانده محترم انتظامی استان با فرمانده سرافراز سردار شهید حاج قاسم میر حسینی برای ما بسیار مهم  دارای ارزش معنوی فراوان است فرمانده ی دلاوری و شجاع که به عنوان یکی از الگوهای ارزشی این استان و کشور شناخته شده است.

این مسئول ارشد در سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور به توطئه های دشمنان انقلاب اشاره داشت و ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در روزهای نخستین انقلاب به این استان چشم دوخته بودند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیوند مردم با ولی فقیه و ولایت است

رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیوند مردم با ولی فقیه و ولایت است