مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-12پزشكي

پذیرش مقاله پژوهشی کرونای اسدآباد در دو کنگره بین المللی آمریکا و ترکیه


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پذیرش مقاله پژوهشی کرونای اسدآباد در دو کنگره بین المللی آمریکا و ترکیه خبر داد و گفت: شهرستان اسدآباد در حال حاضر وضعیت خوبی را از لحاظ کنترل کرونا دارد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پذیرش مقاله پژوهشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در دو کنگره بین المللی آمریکا و ترکیه خبر داد و اظهار کرد: موفقیت های دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پیشگیری و مقابله با همه گیری بیماری کووید-19 و ضرورت انتشار علمی این دستاوردها، باعث شد مقاله پژوهشی ما در این زمینه مورد استقبال مجامع بین المللی قرار گیرد.

وی که سرپرستی این پژوهش را برعهده داشت گفت: پژوهشی با عنوان بررسی اثربخشی و ارتباط بین نوع و تعداد دز تزریقی واکسن کووید-19 با پیامدهای بیماری کرونا بر روی 900 نفر در اسدآباد توسط تیم پژوهشی این شهرستان انجام شد که نتایج آن به عنوان پژوهش منتخب از کشور ایران در دو کنگره بین المللی شیکاگو و آنکارا در سال 2022 در قالب سخنرانی و ارائه در این کشورها پذیرفته شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: تعدادی زیادی از کشورهای جهان در این کنگره بین المللی شرکت دارند و نتایج علمی این پژوهش در پنل متخصصین با ریاست بنده، توسط دکتر الهه عزتی (نویسنده مسئول) سخنرانی و ارائه خواهد شد که سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مقاله پژوهشی کرونای اسدآباد در دو کنگره بین المللی آمریکا و ترکیه

پذیرش مقاله پژوهشی کرونای اسدآباد در دو کنگره بین المللی آمریکا و ترکیه