مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-12بين الملل

افتتاح نمایشگاه زیبایی های ترکیه در موزه بزرگ خراسان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به همت نمایندگی وزارت امور خارجه استان و سرکنسولگری کشور ترکیه در مشهد نمایشگاه عکس زیبایی های ترکیه در موزه بزرگ خراسان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد موسوی  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات رسمی و سرکنسول کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و ماها کشور، رییس دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در مشهد به همراه نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 28 اثر از عکاسان منتخب مسابقه عکاسی ترکیه توسط انجمن عکاسی خبرنگاران ترکیه با موضوع جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی ترکیه به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وجود مشترکات فرهنگی و مذهبی 2 کشور و با توجه به هماهنگی های انجام شده، بتوانیم در آینده ای نزدیک مقدمه انعقاد تفاهمنامه همکاریهای مشترک موزه ای با موزه های ترکیه را به انجام رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه زیبایی های ترکیه در موزه بزرگ خراسان

افتتاح نمایشگاه زیبایی های ترکیه در موزه بزرگ خراسان