مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:222022-06-12فناوري

اینترنت وای.فای در هواپیما چگونه کار می کند؟


آیا تا به حال در حین این که سوار بر هواپیما شده اید، توانسته اید که از اینترنت پر سرعت بر فراز آسمان ها استفاده نمایید؟ - با توجه به این اصل اجتناب ناپذیر که امروز همه ما بی شک به نوعی عادت بسیاری به استفاده از اینترنت و دنیای مجازی داریم، می توان بدون هیچ گونه حرفی گفت که در غیر ممکن ترین جاها هم دست رد به سینه آن نخواهیم زد.

آیا تا به حال در حین این که سوار بر هواپیما شده اید، توانسته اید که از اینترنت پر سرعت بر فراز آسمان ها استفاده نمایید؟ در کمی قبل ترها قانون این بود که استفاده از گوشی به خاطر اختلالی که سیگنال هایش در روند پرواز ایجاد می کند، قدغن است البته امروزه هم برای بیشتر هواپیماها همین است ولی برخی از شرکت های هواپیمایی پس از انجام آزمایشات مختلف و گذراندن دوره های اصلی، این امکان را برای مسافرانشان به وجود آورده اند که آن ها بتوانند تا در هنگام سوارهای هواییشان از اینترنت وای.

فای در هواپیما استفاده نمایند.

البته این نکته را باید گوشزد نماییم که برخی از شرکت ها این سیستم را به صورت رایگان و برخی با گرفتن هزینه جداگانه در اختیار مسافران قرار می دهند.

حال این سوال برای ما پیش می آید که اصلا آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که هواپیما در طول پرواز چگونه به اینترنت وای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت وای.فای در هواپیما چگونه کار می کند؟

اینترنت وای.فای در هواپیما چگونه کار می کند؟