مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:172022-06-12اقتصادي

افزایش 162 درصدی ورود مسافر به قم در پیک های مناسبتی امسال


معاون امور زائرین استاندار قم گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از 162 درصد افزایش ورودی مسافران را در پیک های مناسبتی نسبت به سال قبل داشته ایم و در پایان هفته ها نزدیک به 80 درصد ورودی به استان قم را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی در گفت وگویی اظهار کرد: در مقایسه با آمار قبل از ایام کرونا، حدود 40 درصد افزایش زائر و مسافر را در شهر قم شاهد هستیم که میزان ماندگاری این مسافران به همین تناسب افزایش پیدا کرده و میزان ماندگاری زایران تا 12 ساعت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بیش از 75 درصد واحدهای اقامتی استان در ایام دهه مبارک کرامت به زائران غیرایرانی از جمله کشورهای عراق، پاکستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و حوزه خلیج فارس اختصاص پیدا کرد و آمار میزبانی زائران با توجه به پایان دوران کرونا به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

  معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: با باز گشایی مرزهای زمینی و تبادل بین مرزی با کشورهای مجاور این آمار به صورت تصاعدی افزوده خواهد شد.

مقیمی اضافه کرد: در پیک های مسافرتی به ویژه در نیمه شعبان، روزهای 14 و 15 خردادماه و عید نوروز؛ روزانه ورود بیش از 155 هزار وسیله نقیله به استان قم را تجربه کردیم که این آمار با توجه به وضعیت پارکینگ های موجود بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 162 درصدی ورود مسافر به قم در پیک های مناسبتی امسال

افزایش 162 درصدی ورود مسافر به قم در پیک های مناسبتی امسال