مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-12سياسي

35 هزار دانشجوی متاهل متقاضی خوابگاه متأهلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوف امیرحسین بانکی پورفرد؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: - رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به چالش پیری جمعیت ایران گفت: تعداد دانشجویان متاهل متقاضی خوابگاه متأهلی 35 هزار نفر برآورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجوف امیرحسین بانکی پورفرد؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: مساله امروز کشور ایران رشد جمعیت نیست، بلکه هرم سنی جمعیت است.

وی با بیان اینکه بر اساس محاسبات دقیق، جامعه ایرانی با بحران پیری جمعیت در سال های آینده روبرو خواهد شد، افزود: این بحران در اروپا که به زمستان جمعیت معروف است، طی 300 سال و به تدریج رخ داده و آن ها فرصت کافی برای یافتن راه علاج و جبران آن با اجرای سیاست هایی مانند مهاجرت پذیری داشته اند.

بانکی پور ادامه داد: بحران هرم جمعیت در ایران در مدت سی سال اتفاق افتاده و اگر طی پنج سال آینده اقدام فوری نکنیم، سی سال بعد به بحرانی می رسیم که خروج از آن حداقل 150 سال زمان می برد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو تفاوت دیگر میان پیری جامعه ایرانی و جامعه اروپایی، گفت: کشور های اروپایی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار دانشجوی متاهل متقاضی خوابگاه متأهلی

35 هزار دانشجوی متاهل متقاضی خوابگاه متأهلی