مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-12سياسي

رییسی: ساخت نفتکش ایرانی برای ونزوئلا اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است


تحویل نفتکش 113 هزار تنی ساخته شده توسط مهندسان و صنایع کشتی سازی ایران به ونزوئلا، نمونه ای از ظرفیت ها و توانمندی بالای ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی به جهان و اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، دومین نفتکش آفراماکس ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) که به سفارش ونزوئلا ساخته شده است، دیروز شنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی و نیکلاس مادورو روسای جمهور ایران و ونزوئلا تحویل شرکت نفت این کشور شد.

آیت الله رییسی در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا (ع)، گفت: تحویل این نفتکش را در روز میلاد امام هشتم به فال نیک می گیریم و صمیمانه از همه دست اندرکاران شرکت ایرانی صدرا تشکر می کنم.

رییس جمهور با ابراز خرسندی از تحویل این نفتکش به کشور دوست و برادر ونزوئلا افزود: در شرایطی که دشمنان ایران و ونزوئلا تلاش می کنند با اعمال محدودیت های بسیار و تحریم های ظالمانه سد راه پیشرفت ملت های آزاد ایران و ونزوئلا شوند، تحویل نفتکش 113 هزار تنی ساخته شده توسط مهندسان و صنایع کشتی سازی ایران به ونزوئلا، نمونه ای از ظرفیت ها و توانمندی بالای ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی به جهان و اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ساخت نفتکش ایرانی برای ونزوئلا اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است

رییسی: ساخت نفتکش ایرانی برای ونزوئلا اثبات کارآمدی الگوی اقتصاد مقاومتی است