مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-12اقتصادي

دستیابی به استانداردهای روز دنیا در تولید پویانمایی و بازی موبایل


یک شرکت خلاق توانسته است تولیدات پویانمایی و بازی موبایل را با توجه استانداردهای روز دنیا برای بازار داخلی و خارج از کشور تجاری سازی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنعت بازی و پویانمایی به طور مستمر در حال پیشرفت است شرکت های خلاق بیش تری به بازی سازی و ساخت پویانمایی روی می آورند.

گردش مالی صنعت خلاق پویانمایی در جهان، بیشاز 250 میلیارد دلار اســت که سهم قابل توجهی از آن به فعالیت های کشــورهای ژاپن، آمریــکا، کانادا چین، کره جنوبــی، هند و چند کشــور دیگر اختصاص دارد.

حرکت در مسیر تولید پویانمایی و بازی کیوان ملک محمدی مدیرعامل شرکت خلاق رویاپردازان گونای بیان کرد: این شرکت خلاق فعالیت خود را با هدف تولید محصولات چندرسانه ای دیجیتال و تلاش برای دستیابی به استانداردهای روز دنیا آغاز کرد و اکنون به عنوان یک استودیو تولید بازی و پویانمایی با تجربه 13 سال فعالیت و تولید چندین پروژه موفق شناخته می شود.

تولید اولین بازی استراتژیک ایرانی با گرافیک سه بعدی وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 30 عنوان بازی در ژانرها و سبک های مختلف و چندین پروژه پویانمایی کوتاه تبلیغاتی و بلند سریالی در این شرکت خلاق تولید شده، گفت: از معروف ترین بازی های تولید و منتشر شده در داخل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به استانداردهای روز دنیا در تولید پویانمایی و بازی موبایل

دستیابی به استانداردهای روز دنیا در تولید پویانمایی و بازی موبایل