مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-12اقتصادي

ضرورت ارتقا رشد شاخص های توسعه ای در مناطق محروم آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای برنامه ویژه توجه به نقاط محروم در این استان، گفت: شاخص های توسعه برخی از مناطق شهری ارومیه بسیار کمتر از متوسط استانی است که بایستی اینشاخص ها ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان با موضوع بررسی وضعیت مناطق حاشیه نشین ارومیه که پس از بازدید از این مناطق برگزار شد، اظهارداشت: حداقل کاری که برای این مناطق باید انجام دهیم، رساندن شاخص های این مناطق به متوسط استانی است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی شاخص ها، کل ارومیه لحاظ می شود و نقاط مختلف به صورت مجزا مورد بررسی قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: باید در این خصوص کار اساسی صورت گرفته و شاخص های منطقه به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد تا نقصان ها مشخص شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین توجه به روش های مختلف جهت دریافت اعتبار برای توسعه این مناطق را ضروری دانسته و افزود: با اعتبارات موجود، امکان اقدامات سریع برای بهبود وضعیت مناطق دارای مشکل در آذربایجان غربی و شهر ارومیه وجود ندارد و نیازمند اعتبار مناسب و کار اساسی در این بخش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقا رشد شاخص های توسعه ای در مناطق محروم آذربایجان غربی

ضرورت ارتقا رشد شاخص های توسعه ای در مناطق محروم آذربایجان غربی