مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-12اقتصادي

وام اشتغال 100 میلیون تومانی برای معلولان


رییس اداره بهزیستی دالاهو، از اختصاص وام اشتغالزایی تا سقف یک میلیارد ریال با سود چهار درصد به مددجویان سازمان بهزیستی خبر داد.

- حسین صفری رییس اداره بهزیستی دالاهو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به تشریح شرایط اخذ وام اشتغالزایی برای مددجویان پرداخت و گفت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه های تخصصی توانبخشی و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال در سامانه یوآی (UI) داشته، و سابقه دریافت تسهیلات اشتغالزایی از موسسات دیگر را در سامانه اشتغال خود نداشته باشند، می توانند از تسهیلات اشتغالزایی تا سقف یک میلیارد ریال با نرخ سود کم 4درصد بهره مند شوند.

وی در خصوص نحوه دریافت این وام، گفت: مددجویان اداره بهزیستی شهرستان دالاهو برای دریافت وام اشتغالزایی باید مجوز قانونی کسب و کار در هر رشته ای از مجمع امورصنفی و جهاد کشاورزی ارائه کنند.

رییس اداره بهزیستی دالاهو تصریح کرد: تسهیلات مذکور در صورت رضایت  فرد مددجو و معلول با وضعیت شدید و خیلی شدید، شامل اعضای خانواده وی نیز می شود و اینکه مستمری مددجو قطع نخواهد شد و همچنین معلولین دارای وضعیت خفیف و متوسط خود می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: اصل مهم و شرط ضروری در پرداخت تسهیلات، پایدار بودن شغل موردنظر مددجویان و عدم تغییر آن است؛ به عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اشتغال 100 میلیون تومانی برای معلولان

وام اشتغال 100 میلیون تومانی برای معلولان