مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 07:072022-06-12سياسي

صدای زنگ خطر فرسودگی دانشگاه ها بیخ گوش مسوولان


نفس های به شماره افتاده ساختمان های آموزش عالی هشداری برای مسوولان است تا سریع تر برای مقاوم سازی دانشگاه ها اقدام کنند که فاجعه ملی دیگری را شاهد نباشیم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ پلاسکو، متروپل و ساختمان هایی از این دست که سبب بروز فاجعه ای ملی می شود در کشور کم نیست؛ آنچه مسلم است باید دستگاه ها سریع تر ساختمان های ناایمن یا فرسوده تحت نظارتشان را شناسایی کرده و برای ایمن سازی ساختمان ها اقدام کنند.

در حوزه آموزش عالی نیز صدای زنگ خطر ساختمان های فرسوده سال هاست که به صدا درآمده و باید سریع تر فکری برای این ساختمان ها کرد.

مقاوم سازی ساختمان محل تحصیل و ایمن بودن محلی که فرزندان ملت ساعت های روزشان را در آنجا می گذرانند، کمترین حق دانشجویان این کشور است که باید مسوولان به این موضوع فکر کرده و برای آن برنامه ریزی کنند.

* ضرورت مقاوم سازی ساختمان دانشگاه ها از زبان مسوولان درباره این موضوع با چند نفر از مسوولان گفت وگو کردیم.

این موضوع را از سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی پیگیری کردیم، عاملی گفت: البته موضوع فرسودگی ساختمان های دانشگاه ها مسأله بسیار مهمی است که باید مورد توجه مسوولان دانشگاهی قرار بگیرد اما به دلیل اینکه یک موضوع عمرانی و ساخت و سازی است، شورایعالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای زنگ خطر فرسودگی دانشگاه ها بیخ گوش مسوولان

صدای زنگ خطر فرسودگی دانشگاه ها بیخ گوش مسوولان