مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 06:572022-06-12اقتصادي

وحشت از جریمه سنگین به اریکسون ضرر زد


ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، - ریزش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان های آمریکایی پیش تر از این شرکت سوئدی تحقیقات جداگانه ای به عمل آورده بودند که به صدور جریمه یک میلیارد دلار در سال 2019 برای حل و فصل سوءرفتار این شرکت در عراق، منتهی شده بود.

اکنون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تحقیقاتی را در ارتباط با پرونده رشوه شرکت اریکسون به گروه تروریستی داعش در عراق گشوده است.

تحلیلگران بانک جفریز اعلام کردند: بر این باوریم که مجموع جریمه ای که اریکسون در این دور از تحقیقات پرداخت می کند، با توجه به زیرپا گذاشت توافق تعویق مجازات و فسادی که در عراق مرتکب شده است، احتمالا بزرگتر از جریمه قبلی خواهد بود.

این رسوایی که در فوریه فاش شد، مربوط به تحقیقات خود اریکسون در سال 2019 بود که نشان داد به گروه تروریستی داعش در عراق پول پرداخت کرده است.

اگرچه این تخلف تحت مدیریت فعلی اتفاق نیافتاده است اما اریکسون کل گزارش خود را در اختیار وزارت دادگستری آمریکا قرار نداد و باعث شد تحقیقاتی درباره این شرکت گشوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت از جریمه سنگین به اریکسون ضرر زد

وحشت از جریمه سنگین به اریکسون ضرر زد