مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 03:472022-06-12سياسي

مهمترین پروژه سلول درمانی کشور در آستانه آغاز عملیات اجرایی


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش اجرای پروژه هایی مانند مرکز سلول درمانی در توسعه استان گفت: با همراهی مسؤولان ملی و استانی، - حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از موافقت با تغییر کاربری 10 هکتار از زمین های مورد نظر برای ساخت مرکز سلول درمانی سلطانیه خبر داد و اظهار کرد: این زمین زیربنای مرکز خواهد بود، ضمن اینکه چند کار عمرانی دیگر وجود دارد که عملیات اجرایی آن ها هم به زودی آغاز می شود.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه با بیان اینکه از ابتدای نمایندگی خود به موضوع مرکز سلول درمانی در دو بعد استانی و ملی ورود کرده است، افزود: در مورد این پروژه که از مهمترین پروژه های سلول درمانی کشور است، حداقل با چهار وزیر بیش از 10 بار صحبت کرده است.

وی با تاکید بر پیگیری حل مشکلات موجود برای احداث مرکز سلول درمانی سلطانیه تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود رایزنی های متعددی با مسؤولان از جمله در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و بهداشت انجام شده است تا با رفع معضلات اجرای پروژه آغاز شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه حل معضلات پروژه مرکز سلول درمانی در سطح استان هم پیگیری شده است، ادامه داد: مسؤولان در رده های مختلف برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پروژه سلول درمانی کشور در آستانه آغاز عملیات اجرایی

مهمترین پروژه سلول درمانی کشور در آستانه آغاز عملیات اجرایی