مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 22:572022-06-11سياسي

بسیاری از روستاهای استان اصفهان هنوز آب شرب ندارند


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: 12 سال پیش گزارش داده بودند که استان اصفهان به طور کامل از آب شرب بهداشتی در تمامی مناطق برخوردار است و این در صورتی است که بسیاری از روستاهای استان اصفهان هنوز آب شرب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان عصر امروز در  جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: اینکه دستور کار جلسات شورای اداری مشخص است، کاری ارزشمند است و باید بررسی شود که مصوبات قبلی این شورا تا چه حد عملی شده است.

وی افزود: در دنیا هیچ کشوری به اندازه ما قانون ندارد و هر هفته قانون تولید می کنیم، اما اینکه قوانین چقدر اجرایی هستند یا خیر، خیلی به آن توجه نمی شود چرا که یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس که نظارت بر اجرای قوانین است، به درستی اجرا نمی شود.

لارگانی گفت: در حال حاضر بیش از 700 طرح در دستور کار کمیسیون ها و صحن علنی قرار گرفته است و کل جلساتی که یک مجلس در طول 4 سال خواهد داشت، 400 جلسه خواهد بود و این نشان از زائد بودن بسیاری از طرح ها دارد و برخی نمایندگان در نظارت بر اجرای قوانین تلاش نمی کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: در بحث اجرا مشکلات زیادی داریم که بسیاری از آن ها به اجرایی نبودن برخی قوانین و بسیاری دیگر نیز به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از روستاهای استان اصفهان هنوز آب شرب ندارند

بسیاری از روستاهای استان اصفهان هنوز آب شرب ندارند