مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 22:272022-06-11سياسي

اجرای 58 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسب گرامیداشت دهه کرامت آیین اختتامیه جشن های رضوی با حضور دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران و مسوولین کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس و اعضای ستادی دهه کرامت در سالروز میلاد امام رضا(ع) امشب در مصلی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) وقدردانی از تلاش های خالصانه خادمیاران رضوی اظهار کرد: به واسطه نمک و نبات تبرکی امام هشتم برکتی بر سفره های مردم وارد کرده و اثرات خود را بر مردم جامعه خواهد گذاشت و بر تربیت فرزندان موثر بوده و بذر محبت اهل بیت را بر دل های محبان می کارد و این اقدامات موجب تربیت و پرورش نسل سلیمانی هاست.

وی گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی مسوولان برای نسل امروز باید سرمایه گذاری کنند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی نهادها و دستگاه های فرهنگی برنامه ریزی درستی جهت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان داشته باشند.

علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با تاکید بر اهمیت کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان  بیان کرد: با توجه به مدیریت و برنامه ریزی های صورت گرفته شهرقدس اولین شهرستانی بود که ستاد دهه کرامت را تشکیل داد و با آمادگی کامل برنامه های این دهه را برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 58 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرقدس

اجرای 58 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرقدس