مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 21:172022-06-11اجتماعي

درخواست ثبت روز ملی محیط بان در سالروز میلاد ضامن آهو


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه تا سال 97 محیط بانان هیچ گونه پوشش بیمه ای نداشتند، گفت: از رسانه های کشور درخواست دارم که موضوع ثبت روز ملی محیط بان در سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) در تقویم رسمی کشور را دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در مراسم افتتاح رونمایی از تمبر یادبود ضامن آهو به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و روز ملی محیط بان اظهار کرد: از رسانه های کشور درخواست دارم که موضوع ثبت ملی روز ملی محیط بان و جنگلبان در روز میلاد باسعادت امام رضا(ع) در تقویم کشور را دنبال کنند و هنوز این موضوع ثبت نشده که البته کارهای خوبی انجام گرفته که انشالله با کمک دوستان سرعت بخشی شود.

وی افزود: در سال 1397 هیچ گونه حمایت بیمه ای از هیچ یک از محیط بانان و خانواده های آنان وجود نداشت که پس از تصویب قانون حمایت بیمه ای و قضایی محیط بانان و ورود خوب بیمه ها این مسئله محقق شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بیان کرد: محیط زیست را می توانیم سازمانی عنوان کنیم که مسوولیتش و فلسفه وجودیش تضمین بقا تمام جانداران یعنی انسان، حیوان و گیاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ثبت روز ملی محیط بان در سالروز میلاد ضامن آهو

درخواست ثبت روز ملی محیط بان در سالروز میلاد ضامن آهو