مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 21:022022-06-11بين الملل

صنعاء: ریاض و ابوظبی در پی طولانی کردن حضور خود برای غارت یمن هستند


نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که امارات و عربستان با سوء استفاده از جزایر و سواحل یمن، از آن در راستای منابع آمریکاییها، صهیونیستها و انگلیسیها استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالعزیر بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز شنبه میزبان طارق سلام استاندار عدن و القعطبی علی حسین الفرجی استاندار المهره بود.

شبکه خبری المسیره به نقل از بن حبتور گزارش داد، کشورهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده به هر نحوی قصد دارند که حضور خود را در یمن طولانی کنند تا بتوانند منابع و امکانات این کشور را غارت کنند.

وی تأکید کرد که امارات و عربستان همچنین با سوء استفاده از جزایر و سواحل یمن، از آن در راستای منابع آمریکاییها، صهیونیستها و انگلیسیها استفاده می کنند.

این مقام یمنی خاطر نشان کرد، یمن با پرونده مبارزاتی و تاریخ خود که مبتنی بر مقاومت در برابر متجاوزان و اشغالگران است، می تواند اشغالگران نوین را اخراج و امنیت، حاکمیت و تمامیت ارضی خود را تضمین کند.

در این دیدار، وضعیت استانهای جنوبی یمن که در اشغال امارات و سعودی قرار دارد، بررسی شد.

اختلاف و درگیری بین مزدوران دو کشور در جنوب یمن افزایش یافته و همین مسئله بر وضعیت امنیتی و خدماتی آن، تأثیر گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: ریاض و ابوظبی در پی طولانی کردن حضور خود برای غارت یمن هستند

صنعاء: ریاض و ابوظبی در پی طولانی کردن حضور خود برای غارت یمن هستند