مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 20:572022-06-11سياسي

زندان عادل آباد شیراز پس از 10 سال انتظار به خارج از شهر انتقال می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیده مریم حسینی با بیان این مطلب گفت: موضوع انتقال زندان عادل آباد به بیرون از محدوده کلان شهر شیراز از سال 1386 و همزمان با سفر ریاست جمهوری وقت به استان فارس و به عنوان مصوبه سفر مطرح گردید.

رییس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بر اساس این مصوبه نهادهای دخیل در این موضوع، کارگروهی را تشکیل و نسبت به تعیین مکان آتی زندان اقدام نمودند.

حسینی افزود: تا سال 1390 این کارگروه به نتیجه مطلوب دست نیافت و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس  نسبت به مکان یابی محل زندان جدید اقدام و مکان جدید در جاده نیروگاه سیکل ترکیبی، نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، با مساحتی حدود 200 هکتار تعیین و در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان  به تصویب رسید.

وی گفت: علیرغم این مصوبه و با گذشت حدود 10 سال، متاسفانه اقدام قابل توجهی توسط مسئولین استانی، مدیریت شهری و سازمان امور زندان ها و اقدامات تامینی استان فارس انجام نشده است.

رییس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: با در نظر گرفتن مسایل و مشکلات ناشی از مکان فعلی زندان برای بافت اطراف آن از جمله آلودگی های زیست محیطی شامل آلودگی هوا، آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان عادل آباد شیراز پس از 10 سال انتظار به خارج از شهر انتقال می یابد

زندان عادل آباد شیراز پس از 10 سال انتظار به خارج از شهر انتقال می یابد