مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:422022-06-11سياسي

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ 2 نفتکش دیگر در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی زارعی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفتکش افراماکس شرکت صدرا بوشهر با وزن 21 هزار و 500 تنی و ظرفیت 113 هزار تن دارد و دارای 250 متر طول، 44 متر عرض، 21 متر ارتفاع و آبخور آن 14.

8 متر که با تلاش متخصصان این شرکت طراحی، ساخته و آب اندازی شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا ادامه داد: این نفتکش به همراه اسناد در نشست رییس جمهور ایران و ونزوئلا،  با دستور آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران تحویل کارفرما ونزوئلایی شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایش های نهایی در آب های آزاد و بین المللی همزمان با سفر نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا به تهران دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رییس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.

زارعی افزود: به میمنت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام و 8 ستاره بر روی پرچم ونزوئلا 8 بار بوق نفتکش در خلیج فارس به صدا درآمد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: همزمان با تحویل اسناد کشتی به طرف ونزوئلایی، تماس رییس جمهور ایران با پل فرماندهی کشتی و کاپیتان ایرانی مستقر در نفتکش افراماکس 2 برقرار شد و با قدردانی از تلاش شرکت صنعتی دریایی ایران ساخت این نفتکش را نشان از توانمندی صنعت ایران در کشتی سازی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ 2 نفتکش دیگر در راه است

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ 2 نفتکش دیگر در راه است