مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-11اقتصادي

کشف کالای قاچاق از یک کامیون و 6 دستگاه خودروی شوتی در اراک


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف 15 دستگاه لوازم خانگی و 360 جفت کتانی قاچاق از یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عقیل سلگی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در طرح ریزی های عملیاتی، همواره یکی از مهمترین اولویت های اجرایی پلیس استان بوده که در تداوم این راهبرد عملیاتی، مأموران انتظامی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، 360 جفت کتانی، 10 دستگاه ماشین ظرف شویی و 5 دستگاه کولرگازی قاچاق کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: ارزش این محموله از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 3 میلیارد و 830 میلیون ریال برآورد و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده، به دستگاه قضایی معرفی شد.

توقیف 6 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در اراک  سلگی همچنین بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی در محورهای اطراف شهرستان اراک به 6 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و طی عملیاتی هر شش خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل، 500 کیلوگرم گردو، 43 دستگاه جاروبرقی، 59 طاقه پارچه و 151


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق از یک کامیون و 6 دستگاه خودروی شوتی در اراک

کشف کالای قاچاق از یک کامیون و 6 دستگاه خودروی شوتی در اراک