مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-11سياسي

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/2 نفتکش دیگر در راه است


مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا مشخصات دومین نفتکش افراماکس ایرانی که همزمان با سفر رییس جمهور ونزوئلا به این کشور تحویل داده شد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی زارعی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفتکش افراماکس شرکت صدرا بوشهر با وزن 21 هزار و 500 تنی و ظرفیت 113 هزار تن دارد و دارای 250 متر طول، 44 متر عرض، 21 متر ارتفاع و آبخور آن 14.

8 متر که با تلاش متخصصان این شرکت طراحی، ساخته و آب اندازی شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا ادامه داد: این نفتکش به همراه اسناد در نشست رییس جمهور ایران و ونزوئلا،  با دستور آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران تحویل کارفرما ونزوئلایی شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایش های نهایی در آب های آزاد و بین المللی همزمان با سفر نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا به تهران دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رییس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.

زارعی افزود: به میمنت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام و 8 ستاره بر روی پرچم ونزوئلا 8 بار بوق نفتکش در خلیج فارس به صدا درآمد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: همزمان با تحویل اسناد کشتی به طرف ونزوئلایی، تماس رییس جمهور ایران با پل فرماندهی کشتی و کاپیتان ایرانی مستقر در نفتکش افراماکس 2 برقرار شد و با قدردانی از تلاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/2 نفتکش دیگر در راه است

قدرت نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/2 نفتکش دیگر در راه است