مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-11سياسي

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام(ره)+فیلم


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: با توجه به ورود فاضلاب شهر پردیس به سد «ماملو» اتمام ساخت سریعتر تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است و کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند.

- شهرک امام خمینی(ره) ساماندهی می شود مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور عنوان کرد: موضوع سوم این بازدید، تعیین تکلیف وضعیت شهرک امام خمینی(ره) بود زیرا این منطقه، تعداد زیادی از افراد متصرف را شاهد بوده و نداشتن اسناد مالکیتی، بلاتکلیفی افراد، ساخت و سازهای غیرمجاز و نوع الگو زیست ساکنین مشکلات بسیاری را درپی داشته است.

وی اضافه کرد: زندگی در این منطقه در شأن نام آن نیست و با بازنگری که در طرح ساماندهی این اراضی خواهیم داشت، به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای تعیین تکلیف معارضین  هستیم.

جعفری تصریح کرد: مباحث حقوقی شهرسازی، ملکی و مالی این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با شروع طرح بازنگری و با مشارکت متصرفین و معارضین در کوتاهترین زمان، وضعیت این منطقه تعیین تکلیف خواهد شد.

کارگاه های مسکن مهر فعال می شوند مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور در خصوص تجمعات اخیر مالکان مساکن مهر پردیس و بیان اینکه کارهای عمرانی در مساکن مهر متوقف شده، ابراز کرد: قطعاً اینگونه نیست، اینکه کارهای عمرانی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام(ره)+فیلم

کارگاه های مسکن مهر پردیس فعال می شوند/ ساماندهی شهرک امام(ره)+فیلم