مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-11سياسي

از بِنت تا بِهشت به روایت زائر اولی ها+عکس و فیلم


زائر اولی هستم از روستاهای محروم سیستان و بلوچستان، 43 سال سن دارم، در دلم حاجت های زیادی است که میخواستم درخواست کنم اما همینکه اینجا سعادت حضور در حرم را دارم انگار مهم ترین دعایم مستجاب شده و به آرامش رسیده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به مناسبت دهه کرامت 132 نفر از مردمان خونگرم و دلداده حضرت امام رضا(ع) از روستاهای سیستان و بلوچستان به ویژه از بنت بلوچستان و بشاگرد هرمزگان و روستاهای اطراف منطقه به همت خیران و آستان قدس رضوی عازم مشهد مقدس شده اند.

مسؤول کاروان این زائران می گوید: این زائران در قالب سه کاروان و اتوبوس این روزها میهمان آستان قدس رضوی و حرم امام رضا (ع) هستند، در این جمع از کودک تا افراد مسن گرد هم جمع آمده اند و برای اولین بار است که به بارگاه رضوی مشرف می شوند.

  امروز در سالروز میلاد امام هشتم (ع) و در شرایطی که کاروان اعزامی موفق به زیارت شده اند و در حرم حضور داشتند با همکاری مسؤول کاروان موقعیت فراهم شدتا  با چند نفر از آنان تلفنی مصاحبه بگیرم.

پروین دادخدایی یکی از زائر اولی های این کاروان است که توانستم از او تلفنی حس و حالش را بپرسم که میگوید: به همت خیران توفیق حضور در بارگاه رضوی را دارم، چند سال است که آرزو دارم حرم امام رضا (ع) را از نزدیک ببینم، هر گاه حرم را از قاب تلویزیون میدیدم دلم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بِنت تا بِهشت به روایت زائر اولی ها+عکس و فیلم

از بِنت تا بِهشت به روایت زائر اولی ها+عکس و فیلم