مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-11سياسي

محرومیت از یک مرکز تشخیص سرطان زیبنده استان بوشهر نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای استان بوشهر باوجود صنایع عظیم و ثروت خدادادی، نداشتن حتی یک مرکز برای تشخیص سرطان زیبنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری امروز در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن خیریه امدادگران عاشورا اظهار داشت: برای ساخت مرکز خیر ساز غربالگری و تشخیص سرطان استان بوشهر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است، اما راه اندازی این مرکز نیاز ضروری مردم استان است که باید در ساخت آن تسریع شود.

  وی افزود: برای استان بوشهر باوجود صنایع عظیم که ازنظر منابع مالی کمبودی در آن وجود ندارد، نداشتن حتی یک مرکز برای تشخیص سرطان زیبنده نیست.

  امام جمعه بوشهر با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای انجام تعهدات خود در ساخت و تجهیز مرکز غربالگری سرطان، عنوان کرد: با همت خیرین در ساخت و راه اندازی این مرکز، کاهش آمار سفر های درمانی مردم استان بوشهر برای تشخیص و درمان سرطان به خارج از استان امکان پذیر است.

  وی خاطرنشان کرد: وزارت نفت در دوران کرونا برای تأمین اقلام دارویی کمک های قابل تقدیری به مردم استان بوشهر انجام داد، که این ظرفیت و توان باید برای توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان بوشهر نیز ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت از یک مرکز تشخیص سرطان زیبنده استان بوشهر نیست

محرومیت از یک مرکز تشخیص سرطان زیبنده استان بوشهر نیست