مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-11اقتصادي

تبدیل جایگاه بانک ها به بازدارنده فعالیت های اقتصادی


رییس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و صنعت احداث اتاق بازرگانی تبریز گفت: بانک ها نباید از جایگاه خود به عنوان نقش تسهیل گری و تجهیز منابع مالی بخش های اقتصادی به جایگاه بازدارنده فعالیت های اقتصادی تنزل یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جمشید برزگر بعد از ظهر امروز در کمیته صنعت احداث کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و صنعت احداث اتاق بازرگانی تبریز که به منظور بررسی موضوع مطالبات شرکت های پیمانکاری استان از دولت و قوانین فرآیندهای ارائه خدمات بانکی در اتاق تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بانک ها نباید از جایگاه خود به عنوان نقش تسهیل گری و تجهیز منابع مالی بخش های اقتصادی به جایگاه بازدارنده فعالیت های اقتصادی تنزل یابند.

وی افزود: در حوزه صنعت احداث، مسائل و مشکلات متنوعی در ارتباط با بانک ها وجود دارد که از جمله این موارد می توان به مشکل گشایش اعتبار اسنادی داخلی (ریالی) برای پروژه های عمرانی از سوی دستگاه های اجرایی، لزوم حمایت مالی جهت اجرای قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی، مشکل سرمایه در گردش شرکت ها و صدور ضمانت نامه ها اشاره کرد.

برزگر ادامه داد: تلاش می کنیم با احصاء نظرات و پیشنهادهای تشکل های صنعت احداث و فعالان این بخش، بسته پیشنهادی را به بانک مرکزی برای برون رفت از مشکلات جاری ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل جایگاه بانک ها به بازدارنده فعالیت های اقتصادی

تبدیل جایگاه بانک ها به بازدارنده فعالیت های اقتصادی