مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-11سياسي

خط تولید وانت آریسان2 در ایران خودرو خراسان افتتاح شد


در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان2 در شرکت ایران خودرو خراسان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در مراسمی که با حضور جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، نماینده مجلس، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، رییس سازمان صمت استان خراسان رضوی و جمعی از مسوولان لشگری و کشوری، در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، خط تولید وانت آریسان2 به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در جهت حفظ اشتغال و تداوم تولید، گفت: استان خراسان رضوی، با نرخ بیکاری 6.

7 درصد جز سه استان برتر کشور است که کم ترین نرخ بیکاری را دارد.

وی هدف قانون واردات خودرو را ایجاد رقابت پذیری در صنعت خودرو کشور عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد ارتقای شاخص های کیفی و کمی قطعه سازان داخلی باشیم.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی نیز در این مراسم با اشاره به دستورات هشت گانه ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای خرداد ماه سال جاری، تولید خودروهای ناقص در گروه صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید وانت آریسان2 در ایران خودرو خراسان افتتاح شد

خط تولید وانت آریسان2 در ایران خودرو خراسان افتتاح شد