مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 15:272022-06-11فرهنگي

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از 10 هزار مخاطب طی 3 هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، سه نمایش مخاطب به کارگردانی جابر رمضانی، شام آخر به کارگردانی مسعود دلخواه و شکوفه های گیلاس به کارگردانی محمد مساوات در حالی هفته پایانی اجرا های خود را .

- تماشاخانه ایرانشهر طی حدود 3 هفته گذشته میزبان بیش از 10 هزار مخاطب تئاتری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، سه نمایش مخاطب به کارگردانی جابر رمضانی، شام آخر به کارگردانی مسعود دلخواه و شکوفه های گیلاس به کارگردانی محمد مساوات در حالی هفته پایانی اجرا های خود را سپری می کنند طی حدود 3 هفته اجرای گذشته میزبان بیش از 10 هزار مخاطب شده اند.

این استقبال در حالی است که تمامی ظرفیت های پیش فروش نمایش شکوفه های گیلاس به اتمام رسیده و نمایش مخاطب و شام آخر نیز با ظرفیت کامل این شب ها میزبان مخاطبان هستند.

نمایش مخاطب به کارگردانی جابر رمضانی و با بازی نگار جواهریان، لیلی رشیدی، علی باقری و جابر رمضانی همه روزه ساعت 18:30 و نمایش شکوفه های گیلاس به کارگردانی محمد مساوات با بازی رومینا مؤمنی و حامد رسولی ساعت 21 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از 10 هزار مخاطب طی 3 هفته

میزبانی تماشاخانه ایرانشهر از 10 هزار مخاطب طی 3 هفته