مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:472022-06-11اجتماعي

انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی شد؟


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری به مناسبت روز محیط زیست و رسانه گفت: درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان فعلا خبری نیست و منتفی شده، هیچ اتفاقی هم در این زمینه نیفتاده است.

او افزود: منابع آبی در کشور محدود است بنابراین باید از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد در تامین آب شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست استفاده کنیم و البته در این مسیر باید نیازها اولویت بندی شوند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: همچنین درباره استفاده از آب های ژرف هم باید دقیق عمل کنیم و تمام زوایا سنجیده و حتی استفاده از این منبع هم باید اولویت بندی شود.

سلاجقه درباره انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع اگر قرار است انتقال بین حوضه ای صورت گیرد باید بر اساس مجوزهای محیط زیستی باشد، همچنین حقابه محیط زیستی در مبدا و مسیر تامین شود.

با منابع آب کشور خوب برخورد نکرده ایم وی در ادامه با اشاره به مساله آب در کشور به عنوان یکی از دغدغه های دولت گفت: در بحث آب آن چیزی که امروز در محیط زیست می گذرد نتیجه یک روز یا 10 سال نیست بلکه نتیجه سال ها عدم مدیریت صحیح منابع است به طوری که امروز منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی شد؟

انتقال آب دریای خزر به سمنان منتفی شد؟