مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-11سياسي

شستا: موضوع صیانت و حفاظت از حقوق سهامداران در صدر اولویت ها قرار گیرد


رویکرد ما عمدتا پیشینی و مبتنی بر پیشگیری از فساد با استقرار سامانه های رصد وپ ایش فرایندها و اقدامات خواهد بود و همچنین تلاش خواهیم کرد حراست شستا عمق و محتوای بیشتری پیدا کند.

- رویکرد ما عمدتا پیشینی و مبتنی بر پیشگیری از فساد با استقرار سامانه های رصد وپ ایش فرایندها و اقدامات خواهد بود و همچنین تلاش خواهیم کرد حراست شستا عمق و محتوای بیشتری پیدا کند.

مدیرعامل شستا گفت: مدیران در سطوح مختلف موظف اند به عنوان اولین اولویت کاری خود ضمن شناسایی زمینه های فساد، پیشگیری های لازم را در همکاری با مجموعه حراست به عمل آورده و گزارش اقدام مؤثر خود را منعکس نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا رسانه؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید حراست شستا با اشاره به لزوم تصحیح نگاه ها به مجموعه شستا گفت: امروز شستا به عنوان یکی از مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور که در بیش از 17 رشته صنعتی فعالیت دارد و در پرتفوی بازار سرمایه نزدیک به 33 درصد ردپا دارد و یک سوم از این پرتفوی را اداره می کند، متأسفانه در سال های اخیر با برخوردهای نامتعادلی روبرو شده است.

مدیرعامل شستا افزود: عمر کوتاه مدیریتی بزرگ ترین ضربه به یک بنگاه اقتصادی است که می تواند یک ابر بنگاه را از پای درآورد و متاسفانه این اتفاق طی سالیان اخیر در شستا بارها رخ دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستا: موضوع صیانت و حفاظت از حقوق سهامداران در صدر اولویت ها قرار گیرد

شستا: موضوع صیانت و حفاظت از حقوق سهامداران در صدر اولویت ها قرار گیرد