مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-11اقتصادي

راه اندازی گرمخانه؛ آبی که از شهرداری اهواز گرم نمی شود


در حالی که آمار بالای زنان بی خانمان در اهواز راه اندازی پنج گرمخانه در این شهر را می طلبد اما شهرداری نه تنها حاضر به اختصاص اعتباری برای این منظور نبوده بلکه مسوولان آن هم پاسخگو نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

زنان کارتن خواب محلی برای اسکان ندارند یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

با توجه به وجود آمار بالای زنان بی خانمان در اهواز همچنین مطالبه چندین ساله ایجاد گرمخانه و یا سامان سرا برای زنان، سال گذشته فعالان حوزه زنان در استان با تشکیل کمپینی در فارس من خواستار ایجاد مرکزی برای نگهداری زنان بی خانمان شدند.

رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی وقت استانداری خوزستان در واکنش به درخواست مردمی و کمپین ایجاد شده،  اظهار کرد:  همه دستگاه ها باید برای کاهش مشکلات اجتماعی تلاش کرده و از هر فرصتی برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند.

    وی با انتقاد از نبود یک مرکز برای استقرار زنان بی پناه که در حوزه تعهدات شهرداری اهواز است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز برای تحقق این امر، هرچه سریعتر به ایجاد یک مکان مناسب برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گرمخانه؛ آبی که از شهرداری اهواز گرم نمی شود

راه اندازی گرمخانه؛ آبی که از شهرداری اهواز گرم نمی شود