مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-11اقتصادي

3 هزار کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرمجاز در گنبدکاووس معدوم شد


رییس اداره دامپزشکی گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تاکنون در بازرسی های انجام شده از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی مقدار 3 هزار کیلوگرم از این فرآورده های غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، نادر گوگلانی در حاشیه سومین مانور نظارت بر بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: با توجه به برخی بیماری های مشترک بین انسان و دام و وجود فرآورده های خام دامی به صورت محصولات دامی، بهداشت دام و کنترل عرضه آن در تکالیف سازمان دامپزشکی بوده و تلاش داریم با نظارت مستمر از هرگونه انتقال بیماری جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: چهار اکیپ نظارتی در مانور امروز بر مراکز عرضه فرآورده های دامی مانند قصابی ها، جگرکی ها، فروشگاه های توزیع و فروش مرغ و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی نظارت و پایش خواهند کرد.

رییس دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار 3 هزار کیلوگرم فرآورده های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و فرآورده های دیگر خوراکی ضبط و با حکم مراجع قضایی معدوم شده و 20 نفر در این رابطه به اداره تعزیرات معرفی شدند.

وی ادامه داد: اگر تاریخ مصرف فرآورده خام دامی گذشته باشد و یا کیفیت آن پایین باشد صورتجلسه تنظیم و برای سرنوشت آن توسط مراجع قضایی تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرمجاز در گنبدکاووس معدوم شد

3 هزار کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرمجاز در گنبدکاووس معدوم شد