مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-11سياسي

حکمت یک حکم


رهبر معظم انقلاب اسلامی درحکم انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در روزنامه اطلاعات تاکید کردند: چند وجهی بودن نگاه ها و سلایق سیاسی در میان نخبگانی که در اعتقاد راسخ به انقلاب و نظام اسلامی مشترکند، وجود روزنامه یی با این خصوصیت را مفید و شاید الزامی می کرده، و اکنون نیز آن چنان است.

فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به بررسی دلالت های حکم انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در روزنامه اطلاعات از دیدگاه حکمرانی فرهنگی پرداخته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب سید عباس صالحی به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات با اشاره به سوابق این روزنامه کهنسال تاکید کردند: چند وجهی بودن نگاه ها و سلایق سیاسی در میان نخبگانی که در اعتقاد راسخ به انقلاب و نظام اسلامی مشترکند، وجود روزنامه یی با این خصوصیت را مفید و شاید الزامی می کرده، و اکنون نیز آن چنان است.

حکمرانی فرهنگی بر سه رکن مردم و فرهنگ آن ها، سرزمین و جغرافیای اعمال حکم و دستگاه حاکمیت استوار است؛ در عصر نوین ایران، گفتمان حکمرانی برخاسته از اندیشه مردم سالاری دینی است که حضرت روح الله آن را بر نهاد و در دوره رهبری کنونی نیز با درنظرگرفتن شاخص های اصلی آن ( یعنی اختیار حاکمیّت کشور در دست مردم باشد؛ مردم انتخاب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمت یک حکم

حکمت یک حکم