مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:222022-06-11سياسي

واکنش نماینده کلیمیان در مجلس به قطعنامه آژانس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: - نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت فشار و تاثیرپذیری از تصمیمات آمریکا و لابی صهیونیستی تنظیم شده و هیچ خاصیت حقوقی و فنی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: این قطعنامه فاقد وجاهت حقوقی و فنی و قطعنامه ای کاملا سیاسی است.

وی افزود: آمریکا و اروپا از توسعه قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاده اند و سعی دارند تا از طریق نهاد های بین المللی ایران را تحت فشار قرار دهند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتند قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه ای کاملا سیاسی است.

این قطعنامه هیچگاه نمی تواند مانع فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران باشد.

سامه یح خاطرنشان کرد: آن ها به خوبی می دانند که فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز است و به این موضوع اشراف دارند که وقتی رهبر معظم انقلاب استفاده نظامی از انرژی هسته ای را حرام شرعی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده کلیمیان در مجلس به قطعنامه آژانس

واکنش نماینده کلیمیان در مجلس به قطعنامه آژانس