مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:522022-06-11سياسي

آغاز مرحله دوم آزادسازی بستر رودخانه کرج


رییس کل دادگستری استان البرز از آغاز مرحله دوم آزادسازی بستر رودخانه کرج خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ با توجه به تدبیر در اجرای قانون و اولویت قرار گرفتن دستگاه های حاکمیتی امروز علاوه بر دستگاه های عمومی، تاکنون حدود 22 نفر از اشخاص حقیقی نیز به صورت داوطلبانه و کاملا اختیاری اقدام به رفع تصرف از بستر رودخانه کرده اند.

حسین فاضلی هریکندی با اشاره به ادامه آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج در جاده چالوس که پس از دستور رییس قوه قضاییه در اواخر سال گذشته آغاز شد، گفت: امروز فاز دوم آزادسازی بستر رودخانه کرج که به محدوده در اختیار اشخاص حقیقی و رستوران داران اختصاص دارد، شروع شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول آزادسازی بستر رودخانه کرج، رفع تصرفات دستگاه های حاکمیتی و عمومی پیگیری شد، افزود: تاکنون از 18 دستگاه حاکمیتی و عمومی که حدود 23 ساختمان در بستر رودخانه داشتند، 16 دستگاه از 21 ساختمان و انواع مستحدثاتی که در بستر رودخانه داشتند، رفع تصرف نموده و در مجموع، حدود 8 کیلومتر از مسیر دو طرف رودخانه کرج، معادل هشت هکتار از اراضی حاشیه رودخانه آزادسازی شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز با تبیین جزییات مرحله اول عملیات تاریخی آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج در جاده چالوس بیان داشت: خوشبختانه با توجه به تدبیر ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم آزادسازی بستر رودخانه کرج

آغاز مرحله دوم آزادسازی بستر رودخانه کرج