مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-11دانش

کمک بخش خصوصی به تولید هیدروژن سبز در بریتانیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بریتانیایی لویدین (Levidian) پس از عضویت در Hydrogen UK، گروهی از کسب وکار ها که بر روی افزایش استفاده و پذیرش هیدروژن در سراسر بریتانیا متمرکز شده اند، - شرکت بریتانیایی لویدین (Levidian) پس از عضویت در Hydrogen UK، گروهی از کسب وکار ها که بر روی افزایش استفاده و پذیرش هیدروژن در سراسر بریتانیا متمرکز شده اند، جاه طلبی های هیدروژنی خود را پیش می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بریتانیایی لویدین (Levidian) پس از عضویت در Hydrogen UK، گروهی از کسب وکار ها که بر روی افزایش استفاده و پذیرش هیدروژن در سراسر بریتانیا متمرکز شده اند، جاه طلبی های هیدروژنی خود را پیش می برد.

لویدین با استفاده از دستگاه کربن زدایی سریع خود که به نام LOOP شناخته می شود، از فناوری پلاسما برای تقسیم متان به اتم های کربن و هیدروژن استفاده می کند.

سیستم Loop در هنگام کربن زدایی گاز های زائد امکان تولید هیدروژن و گرافن را دارند.

کربن را می توان به طور دائم در گرافن ذخیره یا قفل کرد، در حالی که هیدروژن می تواند فوراً استفاده شود یا برای استفاده بعدی ذخیره شود.

در اوایل سال جاری، لویدین به عنوان بخشی از تحقیقات طراحی شده برای تقویت توانایی بریتانیا در حمل و نقل و استفاده از هیدروژن، دستگاه LOOP را به شبکه ملی بریتانیا ارائه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بخش خصوصی به تولید هیدروژن سبز در بریتانیا

کمک بخش خصوصی به تولید هیدروژن سبز در بریتانیا