مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:122022-06-11سياسي

«دیر» در حلقه محبان امام رضا (ع) + عکس


خبرگزاری فارس- شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب:  جاماندگان از حرم رضوی نامش را زیر سایه خورشید نهاده بودند تا یادآور نور رحمتی باشد که به واسطه امام رئوف بر قلب این سرزمین می تابد و شاید هم قصد بر این بود تا همه را غرق در نور خورشید محبت امام رضا (ع) سازند.

بیشتر حضار شاید فقط زیبایی مراسم را ببینند و کمتر کسی است که تلاش نوجوانان و جوانان فرهنگی شهر در دل گرما برای صحنه آرایی را مشاهده کرده باشند و به حتم تعدادی اندکی توانستند فعالیت مشتاقانه یک نوجوان درکنار افرادی که یک دهه بزرگتر از او بودند را در قبل از شروع مراسم ببینند.

ساعتی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی شهدای محراب شهرستان دیر بود که ولوله جمعیت سر گرفت و عشاقی که نتوانسته بودند در شب ولادت امام رضا (ع) در کنار حرم او باشند، اینک به شوق خدام حرم او به زیر سایه خورشید آمده بودند.

ورود خدام رضوی با تاخیر صورت گرفت و در این بین صدای کودکان بازیگوش، سرتاسر مصلی را فراگرفته بود و همهمه جمعیت نشان بر آن داشت که همگی گوش و چشم شده بودند برای ورود خدام؛ در همین لحظات انتظار بود که ناگهان عطر و بوی رضوی گوشه گوشه مصلی را پر ساخت و جمعیت با سلام و صلوات به پیشواز پرچم متبرک و خدام رضوی رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیر» در حلقه محبان امام رضا (ع) + عکس

«دیر» در حلقه محبان امام رضا (ع) + عکس