مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-11سياسي

کلنگ توسعه در جزیره هرمز به زمین خورد


کلنگ احداث مجتمع جامع سلامت و مسجد خیر ساز هرمز به زمین زده شد و ظرفیت تولید آب شیرین کن این جزیره به 800 مترمکعب در روز افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، صبح امروز کلنگ احداث مجتمع جامع سلامت و مسجد خیر ساز هرمز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد و ظرفیت تولید آب شیرین کن این جزیره نیز به 800 مترمکعب در روز افزایش یافت.

مرکز جامع سلامت جزیره هرمز در زمینی به زیربنای 890 مترمربع، در 2 طبقه و مدت زمان 15 ماه احداث خواهد شد.

  اعتبار این طرح حوزه سلامت با مشارکت استانداری و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تامین و توسط قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه احداث می شود.

  همچنین عملیات اجرایی احداث مسجد خیرساز این جزیره نیز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی آغاز شد.

این مسجد در شهرک 100 واحدی شهید سلیمانی جزیره هرمز قرار است توسط خیر مسجدساز حاج محمدحسن الله داد احداث شود  که نظر به کلنگ زنی در روز میلاد امام رضا(ع) به نام آن حضرت نامگذاری شد.

    پروژه افزایش ظرفیت تولید آب در آبشیرین کن هرمز به 800 مترمکعب در روز نیز به عنوان گامی موثر در راستای پایداری آب شرب این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ توسعه در جزیره هرمز به زمین خورد

کلنگ توسعه در جزیره هرمز به زمین خورد