مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-11دانش

تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی دانشگاه تربیت مدرس، اخذ برنامه های درسی و تاریخ امتحانات از گروه های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان در نیمسال اول، - دانشگاه تربیت مدرس تقویم آموزشی نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 1402-1401 خود را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی دانشگاه تربیت مدرس، اخذ برنامه های درسی و تاریخ امتحانات از گروه های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان در نیمسال اول، از شنبه 21 خرداد تا 11تیرماه و در نیمسال دوم اول تا 20 آذر ماه است.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، انتخاب واحد در نیمسال اول این دانشگاه 5 تا 9 شهریور ماه خواهد بود که 5 تا 9 شهریور ماه ویژه دانشجویان دکتری و 7 تا 9 شهریور ماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد خواهد بود.

در نیمسال اول سال تحصیلی پیش رو کلاس ها از 27 شهریور ماه آغاز می شود و تا 15 دی ماه ادامه خواهد یافت و در نیمسال دوم 16 بهمن ماه خواهد بود.

همچنین، انتخاب واحد در نیمسال دوم نیز در تاریخ 10 تا 14 دی ماه انجام می شود که برای دانشجویان دکتری 10 تا 14 دی ماه و برای دانشجویان کارشناسی ارشد 12 تا 14 دی ماه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد