مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-11اقتصادي

افتتاح 25 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در ایلام


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 25 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در استان ایلام افتتاح شد که این پروژه ها برای 59 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، آذرنوش عموزاده رییس این سازمان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 25 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در استان ایلام افتتاح شد.

   وی افزود: این پروژه ها شامل احداث ایستگاه پمپاژ، اجرای شبکه فرعی سیستم بارانی، حفر و تجهیز چاه آب، برقی کردن چاه های کشاورزی، کانال آب رسانی، پروژه تامین آب عشایر، کشتارگاه و گاو داری شیری، کلینیک پزشکی و فروشگاه سموم کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی بیان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 285 میلیارد و 832 میلیون ریال با اشتغال زایی مستقیم 59 نفر، تثبیت شغل 98 نفر و تعداد 158 خانوار بهره مند افتتاح و به بهره برداری رسید.

عموزاده بیان کرد: تعداد 4 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 204 میلیارد و 35 میلیون ریال و با اشتغالزایی 30 نفر و تعداد 30 خانوار بهره مند کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در ایلام

افتتاح 25 پروژه تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی در ایلام