مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-11پزشكي

بررسی عامل مهاجرت گروه های 4 گانه ایرانیان


نتایج این تحقیق نشان داد که بیش از 70 درصد پزشکان و پرستاران و حدود 60 درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان تاثیر عوامل بیرونی را بر تمایل به مهاجرت خود بسیار زیاد دانسته اند.

- مطالعات پیمایش های سنجش میل و اقدام به مهاجرت در میان ایرانیان در دستور کار محققان رصدخانه مهاجرت ایران قرار گرفته است و آن میل به مهاجرت در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان و مهاجرت متخصصان و نیروی کار مورد مطالعه قرار می گیرد.

زهرا علی پور، مسئول روابط عمومی رصدخانه مهاجرت ایران در گفت وگو با ایسنا، از آغاز پیمایش های سنجش میل و اقدام به مهاجرت در میان ایرانیان خبر داد و گفت: رصدخانه مهاجرت ایران به عنوان تنها مرکز پژوهشی کشور که متمرکز بر بررسی مهاجرت نیروی انسانی از ایران و یا مهاجرت به ایران به تازگی چهار پیمایش گسترده را برای سنجش میل و تصمیم به مهاجرت در میان ایرانیان آغاز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: درنتایج پیمایش های سال گذشته رصدخانه مهاجرت که در کمتر از دو ماه اخیر منتشر شده است، شواهد مهمی از میزان و علت مهاجرت ایرانیان در 4 گروه اصلی فعالین کسب وکارهای نوآورانه، دانشجویان و فارغ التحصیلان و میزان میل به بازگشت ایرانیان خارج از کشور بیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عامل مهاجرت گروه های 4 گانه ایرانیان

بررسی عامل مهاجرت گروه های 4 گانه ایرانیان