مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 06:222022-06-11سياسي

نسبت اصلاح ساختار بودجه با منابع حبابی درآمدی


عضو کمیسیون بودجه مجلس با یادآوری گلایه رهبر انقلاب از تأخیر در اصلاح ساختار بودجه از نسبت اصلاح این ساختار با منابع حبابی درآمدی گفت.

- احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب بر اصلاح ساختار بودجه و گلایه ایشان نسبت به تأخیر در این موضوع گفت: در بحث اصلاح ساختار بودجه باید حباب های بودجه ای که در حوزه منابع درآمدی است باید اصلاح شود و منابع درآمدی پایدار جایگزین منابع حبابی درآمدی در بودجه شوند و هزینه ها نیز کاهش پیدا کند تا ما بتوانیم کسری بودجه را اصلاح کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما در مجلس آمادگی داریم تا نهایت همکاری را در تصویب لوایح دولت داشته باشیم تا موانع یا خلاءهای قانونی بر سر راه رفع مشکلات مردم هرچه سریع تر برداشته شود.

ارکانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اشاره ای به تاخیر در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه داشتند که ما نیز سال گذشته تذکراتی را مکرر در این باره به دولت داده ایم.

وی با تأکید بر اینکه فرمایش های رهبر معظم انقلاب چراغ راه دو سال آینده مجلس است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر بحث ارائه لوایح و تصویب آنها اشاره داشتند و لازم است که دولت در مسائلی که مربوط به مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت اصلاح ساختار بودجه با منابع حبابی درآمدی

نسبت اصلاح ساختار بودجه با منابع حبابی درآمدی