مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-10اقتصادي

عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز می شود


اقدامات اولیه تامین زمین و آماده سازی انجام شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گلستان از مهرماه آغاز شود.

- سیدمحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر روستاهای گلستان پتانسیل و ظرفیت داشتن اراضی برای احداث مسکن در طرح نهضت ملی را دارا هستند.

وی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن قرار است سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور احداث شود که سهم استان گلستان سالانه 7 هزار واحد مسکونی بوده و در مجموع طی چهار سال 28 هزار واحد مسکونی در راستای این طرح احداث می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: برای احداث 28 هزار واحد مسکونی نیاز به 700 هکتار زمین نیاز است که تاکنون 150 هکتار از اراضی شناسایی شده برای احداث طرح نهضت ملی مسکن تغییر کاربری داده شده است.

وی ادامه داد: در یک بازده زمانی سه ماهه و تا پایان مردادماه امسال قرار است کل اراضی مازاد دستگاه های اجرایی مختلف مانند منابع طبیعی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و غیره برای اجرای این طرح در اختیار بنیاد مسکن گلستان قرار گیرد.

حسینی گفت: مقدمات اولیه برای احداث مسکن انجام شده و پیش بینی می شود عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکونی در مهرماه امسال آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز می شود

عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گلستان آغاز می شود