مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-10اقتصادي

تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی


سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از تخفیف 15 درصدی صنایع دستی این استان در هفته صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، جعفر صفاخواه با تبریک فرا رسیدن روز جهانی و هفته صنایع دستی گفت: مردم هم استانی با مراجعه به فروشگاه های صنایع دستی زیر نظر این اداره کل می توانند از تخفیف 15 درصدی خرید صنایع دستی برخوردار شوند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان شاهرود از 19 تا 25 خردادماه را از دیگر برنامه های این هفته در استان اعلام کرد و گفت: دیدار با هنرمندان پیشکسوت و بازدید از کارگاه های صنایع دستی ازجمله این برنامه ها است.

صفاخواه از برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل با هنرمندان صنایع دستی استان خبر داد و افزود: معرفی صنایع دستی استان در فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکاسی از آثار فاخر صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه های محلی صنایع دستی در اقامتگاه های بوم گردی از دیگر برنامه ها است.

او به برگزاری کارگاه تولید زنده (ورکشاپ) تولید سفال خاکستر در شاهرود و لعاب ماکرو کریستال در سمنان اشاره کرد و گفت: در این هفته دوره آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی

تخفیف 15 درصدی صنایع دستی استان سمنان در هفته صنایع دستی