مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 19:572022-06-10بين الملل

تعداد 2 فروند جنگنده و 5 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور طی شبانه روز گذشته یک فروند جنگنده سوخو-25 ، - سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات ویژه نظامی ویژه در اوکراین حدود یک هزار و 500 هواگرد اوکراینی منهدم شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور طی شبانه روز گذشته یک فروند جنگنده سوخو-25 ، یک فروند جنگنده میگ-29 و پنج فروند پهپاد اوکراینی را ساقط کرد.

وی ادامه داد که پدافند هوایی این کشور 4 فروند موشک توچکا-یو را بر فراز منطقه خارکیف و لوهانسک و همچنین 3 قبضه خمپاره سامانه پرتاب چندگانه راکت اوراگان را بر فراز خارکیف و دونتسک رهگیری کرده است.

کوناشنکوف همچنین گفت: هوانوردی عملیاتی-تاکتیکی نیروی زمینی روسیه 46 منطقه تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیرو های مسلح اوکراین را مورد هدف قرار داد.

وی ادامه داد: در نتیجه این حملات بیش از 150 ملی گرای اوکراینی، 6 دستگاه تانک، 4 عراده توپ و 2 سامانه پرتاب چندگانه راکت گراد منهدم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 2 فروند جنگنده و 5 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد

تعداد 2 فروند جنگنده و 5 فروند پهپاد اوکراینی سرنگون شد