مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 19:522022-06-10سياسي

پاسخ یک عضو هیات رییسه مجلس به رییس دفتر روحانی


بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت حسن روحانی وارد سیستم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا سلیمی درباره اظهارات محمود واعظی رییس دفتر دولت دوازدهم در راستای تخریب دولت گفت: واعظی یادش رفته که حسن روحانی رییس جمهور قبل صبح بیدار شد و گفت من هم صبح جمعه فهمیدم قیمت بنزین گران شده و کشور را به آشوب کشاندند و چه بلایی سر کشور آوردند.

وی افزود: مثل اینکه آقایان دولت قبل فراموش کرده اند که برای 25 قلم کالا با مصارف عجیب از جمله خوراک سگ و عصا یارانه اختصاص می دادند و چطور با این تصمیمات اقتصاد و معیشت مردم را با چالش مواجه کردند، ظاهرا واعظی چند وقت در خانه استراحت داشته و این موضوعات را فراموش کرده است.

وی تاکید کرد: واعظی حتما باید دفتر خاطرات خود را مرور کند تا یادش بیاید که دولت روحانی 70 میلیارد دلار پول ملت را سوزاند و به یک عده خاص داد و به 60 تن طلا چوب حراج زد.

سلیمی گفت: به نظر می رسد هنر آقایانی مثل واعظی این است که وقتی مردم در رنج هستند از رنج مردم پلکانی درست کنند که بالا بروند و نمک بیشتری روی زخم مردم بپاشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون گرانی وجود دارد و هیچ کس هم منکر این موضوع نیست؛ این موضوع واقعیتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ولی واقعیت دوم این است که بخشی از گرانی معلول میزان نقدینگی است که دولت روحانی وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ یک عضو هیات رییسه مجلس به رییس دفتر روحانی

پاسخ یک عضو هیات رییسه مجلس به رییس دفتر روحانی