مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 19:022022-06-10بين الملل

آماده باش ارتش اسراییل در پی سخنرانی سیدحسن نصرالله


اخیرا یک کشتی وابسته به رژیم صهیونیستی بدون توجه به هشدار های مقامات لبنان برای استخراج گاز وارد میدان گازی مورد مناقشه کاریش میان تل آویو و لبنان شد.

- تاریخ انتشار: 16:39 - 20 خرداد 1401 پمنابع رسانه ای عبری از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با واکنش احتمالی حزب الله لبنان به فعالیت های این رژیم در مناطق آبی مورد مناقشه میان دو طرف خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که نیرو های ارتش این رژیم برای مقابله با پاسخ احتمالی حزب الله لبنان به استخراج از حوزه مورد مناقشه کاریش توسط تل آویو در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

در همین راستا، وب سایت عبری زبان واللا نیز گزارش داد: ارتش اسراییل تیمی را به جمع آوری داده های اطلاعاتی اختصاص داده و تعداد هواپیما های خود در منطقه مورد مناقشه را بیشتر کرده است.

طبق این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین گشت زنی در منطقه مذکور را تشدید کرده اند.

این وبسایت به نقل از مقامات امنیتی صهیونیستی نوشت: از ارتش می خواهیم که برای سناریو های مختلف از جمله حمله پهپادی، موشکی و حتی درگیری مستقیم آماده باشد.

این تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن انجام شده است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان پنج شنبه شب در سخنانی با اشاره به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارتش اسراییل در پی سخنرانی سیدحسن نصرالله

آماده باش ارتش اسراییل در پی سخنرانی سیدحسن نصرالله