مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 16:072022-06-10سياسي

صحبت های وزیر امور خارجه قابل تقدیر است/ نباید به دشمن فرصت داده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی فروغی ظهر امروز در خطبه های این هفته  نماز جمعه ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوا اظهار کرد: اهل بیت، انسان را به این مقام می رسانند که خداوند را بهتر بشناسیم، زیارت جامعه کبیره، شناسنامه اهل بیت است و ساعت ها لازم است تا معارفی که از اهل بیت به ما رسیده را درک کنیم.

وی افزود: شناخت جایگاه و شخصیت امام رضا(ع) باعث تغییر شخصیت خودمان می شود؛ هر کس به این درگاه وارد شود به او یک بینش و طهارت ویژه و پاکی نفس داده می شود.

امام جمعه موقت اردبیل بیان کرد: در روایات آمده است هر کس با عرفان و معرفت به زیارت امام  رضا(ع) برود خداوند ثواب 70 شهید که در رکاب پیامبر(ص) شهید شده است را برای او محسوب می کند.

  وی تصریح کرد: فلسفه عالم وجود این است که انسان خودش و انسان کامل و معصوم را بشناسد.

بشر ذاتاً می خواهد به هر چیز معرفت پیدا کند و همه انبیا آمده اند تا راهنمایی کنند که بشر به خواسته های فطری به صورت درست پاسخ بدهد.

حجت الاسلام فروغی تاکید کرد: کثرت تبلیغات گسترده و متنوع باعث می شود انسان ها در آن قالب زندگی کنند و عارف بودن به زمانه، سبب خروج از این قالب ها می شود.

وی بیان داشت: عملکرد آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داد که تا چه اندازه وابسته هستند و در کارهایشان خیانت وجود دارد؛ کلام امیرالمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های وزیر امور خارجه قابل تقدیر است/ نباید به دشمن فرصت داده شود

صحبت های وزیر امور خارجه قابل تقدیر است/ نباید به دشمن فرصت داده شود