مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-10سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (20 خرداد ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

بهره برداری از معادن خلخال نفعی برای مردم شهرستان خلخال نداشته است   حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال، در نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال اظهار کرد: وجود معادن در خلخال هیچ نفعی برای مردم شهرستان خلخال نداشته بلکه موجب تضرر منطقه و مردم شده است.

وی با اشاره به این که می توان با مدیریت صحیح  و واگذاری آن به اشخاصی حقیقی یا حقوقی، در آبادانی منطقه نیز تاثیر گذار واقع شد بر لزوم توجه مسوولین به این امر در خصوص سرمایه گذاری معدنی در شهرستان خلخال تاکید کرد.

امام جمعه خلخال به حوزه گردشگری شهرستان خلخال اشاره و خواستار تسریع در پیگیری پروژه های گردشگری و تحقق هر چه سریع تر این پروژه برای برخورداری مردم منطقه شد.

 امنیت جانی و روانی در پارک ها تامین شود حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر گفت: امام رضا علیه السلام نسبت به تحکیم بنیان خانواده حساسیت بالایی داشت و خود نیز به شدت مقید به انجام رفتارهای مثبت در خانواده بود، ما نیز با الگو گرفتن از امام رضا(ع) سبک می توانیم زندگی خود را رضوی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟