مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-10سياسي

نباید با عنوان مطالبه گری، آبروی مومنان را ببریم


درست نیست که به نام مطالبه گری آبروی مومنان را ببریم و متاسفانه در فضای مجازی این گفته های عجیب و غریب مشکل آفرین شده و روحیه و انگیزه کار و خدمت را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم با بیان اینکه ترویج فرهنگ قدرشناسی بسیار مهم است، افزود: مسوول حق ندارند با گفتار و یا عمل خود مردم را ناامید کنند و این حرام شرعی است.

وی با بیان اینکه عملکرد درست مسوولین موجب باعث پیشرفت و توسعه شهرستان و استان خواهد شد، افزود: مردم نیز با دیدن این گام برداشتن ها قدرشناس خواهند بود.

غرب جزیره آب، راه و توسعه متوازن می خواهد خطیب جمعه قشم با بیان اینکه توسعه جزیره نیازمند مایه حیات است، اضافه کرد: این رشد و تعالی باید متوازن باشد و آب و جاده و تاسیسات باید به غرب هم برسد.

وی با بیان اینکه حل مشکل آب به مردم قول داده شده و باید به سرانجام برسد، گفت: ما نزد مردم ریش گرو گذاشته ایم ولی مشکل آب حل نشده و مردم گرفتار هستند.

حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه اگر پنج کیلومتر از قشم عبور کنیم مردم مشکل آب دارند، اظهار داشت: وزیر و مسوولین استان و شهرستان باید همت بگمارند و مشکل آب غرب جزیره را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید با عنوان مطالبه گری، آبروی مومنان را ببریم

نباید با عنوان مطالبه گری، آبروی مومنان را ببریم