مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-10ورزشي

کشتی گیر لارستانی مدال برنز جام بین المللی تختیِ کشور را کسب کرد


رییس اداره ورزش و جوانان لارستان از کسب مدال برنز کشتی گیر لارستانی در پیکارهای کشتی آزاد جام بین المللی تختی خبر داد.

- محمدحسن طیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: محمدرضا عسکرپور پس از دعوت رسمی از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در جام بین المللی تختی شرکت کرد و در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان علی رغم آسیب دیدگی از ناحیه آرنج هر دو دست بر سکوی سوم ایستاد.

  وی با اشاره به اینکه این کشتی گیر لارستانی برای اولین بار در یک وزن بالاتر یعنی 74 کیلو به دیدار رقبای خود رفت، افزود: تمامی مدعیان وزن 74 در این رقابت ها حضور داشتند و تیم گرجستان و ارمنستان نیز با ترکیب اصلی در جام بین المللی تختی شرکت کرده بود.

  رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور در این دوره از رقابت ها موفق به شکست کشتی گیران مطرح کشورمان شد، تصریح کرد: این کشتی گیر لارستانی در دیدار رده بندی، فریبرز بابایی نماینده مازندرانی کشورمان که عنوان نائب قهرمانی ارتش های جهان و حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را در کارنامه داشت، مغلوب کرد.

  طیبی با تاکید بر اینکه محمدصادق فیروزپور، حامد رشیدی، محمدرضا عسکرپور و خاچاتورپاپیکیان از ارمنستان به ترتیب اول تا سوم مشترک وزن 74 کیلو شدند، اضافه کرد: رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر لارستانی مدال برنز جام بین المللی تختیِ کشور را کسب کرد

کشتی گیر لارستانی مدال برنز جام بین المللی تختیِ کشور را کسب کرد